Telefoon reparatie Someren
Telefoon reparatie Someren
Heb je pech gehad met je telefoon, en is je scherm stuk gegaan? Een defecte batterij? Is uw telefoon in het water terecht gekomen? Geen paniek! Leyna Mobile is dé reparatiespecialist van Someren. Ons team van kundige monteurs staat altijd snel voor u klaar om u te helpen met uw telefoon. Met onze gratis haal & breng service zorgen wij zelfs dat uw toestel bij u thuis opgehaald wordt, en vaak dezelfde dag nog wordt afgeleverd. U bent natuurlijk ook van harte welkom om langs te komen in onze winkel, waar u onder het genot van een lekkere kop koffie kunt wachten op de reparatie.
Onze reparatie-specialisten hechten een hoge waarde aan kwaliteit, en gebruiken daardoor altijd originele kwaliteit onderdelen. Door onze grote voorraad aan onderdelen hebben wij vaak binnen 24 uur u reparatie al gereed.
Hoe gaat een reparatie bij Leyna Mobile?
Een goede reparatie begint uiteraard bij een goede diagnose. Onze medewerkers beginnen daarom altijd met het vaststellen van uw probleem. Vaak kunnen wij op basis van de problemen en symptomen al een diagnose stellen. Echter in ingewikkeldere gevallen is dat niet altijd zo, en zullen onze monteurs het toestel moeten onderzoeken. Dit onderzoek is bij ons gratis en vrijblijvend.
Wanneer wij het probleem hebben vastgesteld stellen wij een reparatie advies op. Hierbij bedenken wij een of meerdere mogelijke oplossingen die wij aan u kunnen bieden. Wij vermelden hierbij dan ook de uiteindelijke prijs, zodat u niet voor verassingen of onvoorziene kosten komt te staan. U staat er vervolgens vrij in om akkoord te geven in een reparatieplan, of na het onderzoek toch kosteloos u toestel weer mee terug te nemen.
Zodra wij alles op een rijtje hebben staan, laten wij onze monteurs aan de slag gaan met uw toestel. Op een professionele en kundige wijze gaan zij aan de slag met het herstellen van uw toestel. Hierbij maken wij gebruik van de hoogst beschikbare kwaliteit onderdelen, om zo te garanderen dat u de beste reparatie krijgt. Onze monteurs leggen vervolgens verslag van de reparatie, zodat we later u nog verder support kunnen geven bij de reparatie.
En dan is het zo ver, u toestel is weer in topconditie. Wij nemen contact op met u om te regelen dat u toestel bij u terecht komt. Onze reparaties sluiten we dan ook af met een factuur, die u ook kunt indienen bij uw verzekering.


Hoe gaat een reparatie bij Leyna Mobile?
Een goede reparatie begint uiteraard bij een goede diagnose. Onze medewerkers beginnen daarom altijd met het vaststellen van uw probleem. Vaak kunnen wij op basis van de problemen en symptomen al een diagnose stellen. Echter in ingewikkeldere gevallen is dat niet altijd zo, en zullen onze monteurs het toestel moeten onderzoeken. Dit onderzoek is bij ons gratis en vrijblijvend.
Wanneer wij het probleem hebben vastgesteld stellen wij een reparatie advies op. Hierbij bedenken wij een of meerdere mogelijke oplossingen die wij aan u kunnen bieden. Wij vermelden hierbij dan ook de uiteindelijke prijs, zodat u niet voor verassingen of onvoorziene kosten komt te staan. U staat er vervolgens vrij in om akkoord te geven in een reparatieplan, of na het onderzoek toch kosteloos u toestel weer mee terug te nemen.
Zodra wij alles op een rijtje hebben staan, laten wij onze monteurs aan de slag gaan met uw toestel. Op een professionele en kundige wijze gaan zij aan de slag met het herstellen van uw toestel. Hierbij maken wij gebruik van de hoogst beschikbare kwaliteit onderdelen, om zo te garanderen dat u de beste reparatie krijgt. Onze monteurs leggen vervolgens verslag van de reparatie, zodat we later u nog verder support kunnen geven bij de reparatie.
En dan is het zo ver, u toestel is weer in topconditie. Wij nemen contact op met u om te regelen dat u toestel bij u terecht komt. Onze reparaties sluiten we dan ook af met een factuur, die u ook kunt indienen bij uw verzekering.
Bekijk onze monteurs aan het werk
Een goede reparatie begint uiteraard bij een goede diagnose. Onze medewerkers beginnen daarom altijd met het vaststellen van uw probleem. Vaak kunnen wij op basis van de problemen en symptomen al een diagnose stellen. Echter in ingewikkeldere gevallen is dat niet altijd zo, en zullen onze monteurs het toestel moeten onderzoeken. Dit onderzoek is bij ons gratis en vrijblijvend.